-
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285
Data Redaktor Zmiana 10.10.2012 08:58:47 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Uchwała Nr XVIII/127/2012 z dnia 28 września 2012 roku 10.10.2012 08:56:22 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Uchwała Nr XVIII/125/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 14:04:50 Magdalena Malec Dodany załącznik obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego do artykułu Postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowikowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego nabudowie 3 kurników służących do hodowli drobiu (brojlerów) o łącznej obsadzie około 150 tys. sztuk łącznie rocznie, co stanowi około 450 DJP, 6 silosów paszowych o pojemności 15 ton każdy, 4 zbiorników na gaz o pojemności około 6700 l każdy z płytą 6 zbiorników na ścieki technologiczne opojemności 6m3 każdy, 1 zbiornik na ścieki bytowe o pojemności około 3,5 m3 każdy,pomieszczeniem do magazynowania słomy wraz z drogą dojazdową wzdłuż planowanej inwestycji oraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą usytuowanych na działceoznaczonej numerem geodezyjnym 14 w miejscowości Samszyce wraz z rozbudową istniejące płyty obornikowej przewidzianych do realizacji na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 109 w miejscowości Samszyce, powiat radziejowski,województwo kujawsko – pomorskie. 09.10.2012 13:39:50 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/134/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:38:24 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/133/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:36:49 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/132/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:35:32 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/131/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:34:32 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/130/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:32:54 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/129/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:31:05 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/128/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:28:27 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/127/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:27:29 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/126/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 13:26:20 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Uchwała Nr XVIII/125/2012 z dnia 28 września 2012 roku 09.10.2012 11:09:16 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Grażyna Kamionka 09.10.2012 11:08:09 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Grażyna Kamionka 09.10.2012 11:06:42 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu 09.10.2012 11:04:55 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 232/2012 z dnia 3 października 2012 roku 09.10.2012 11:04:16 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 232/2012 z dnia 3 października 2012 roku 09.10.2012 11:02:13 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 231/2012 z dnia 3 października 2012 roku 09.10.2012 11:01:37 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 231/2012 z dnia 3 października 2012 roku 03.10.2012 14:09:24 Monika Fabisiak Edytowano artykuł 03.10.2012 14:07:48 Monika Fabisiak Dodany załącznik Ogłoszenie do artykułu 03.10.2012 14:06:57 Monika Fabisiak Dodany nowy artykuł 03.10.2012 14:04:10 Monika Fabisiak Dodany załącznik Ogłoszenie do artykułu 03.10.2012 14:03:29 Monika Fabisiak Dodany nowy artykuł 03.10.2012 13:59:38 Monika Fabisiak Edytowano artykuł 03.10.2012 13:59:00 Monika Fabisiak Dodany nowy artykuł 03.10.2012 13:54:52 Monika Fabisiak Dodany załącznik Wykaz do artykułu 03.10.2012 13:53:49 Monika Fabisiak Dodany nowy artykuł 03.10.2012 13:51:35 Monika Fabisiak Dodany załącznik Wykaz do artykułu 03.10.2012 13:49:44 Monika Fabisiak Dodany nowy artykuł 03.10.2012 13:38:10 Magdalena Malec Edytowano artykuł 01.10.2012 09:21:32 Magdalena Malec Dodany załącznik rejestr do artykułu 01.10.2012 09:21:02 Magdalena Malec Usunięty załącznik rejestr z artykułu wniosek o wpis do rejestru 01.10.2012 09:20:56 Magdalena Malec Dodany załącznik rejestr do artykułu wniosek o wpis do rejestru 01.10.2012 08:24:28 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 230/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:23:31 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 230/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:22:29 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 229/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:20:56 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 229/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:19:34 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 228/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:19:05 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 228/2012 z dnia 26 września 2012 roku 01.10.2012 08:17:55 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 227/2012 z dnia 24 września 2012 roku 01.10.2012 08:17:24 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 227/2012 z dnia 24 września 2012 roku 01.10.2012 08:16:12 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 226/2012 z dnia 24 września 2012 roku 01.10.2012 08:15:39 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 226/2012 z dnia 24 września 2012 roku 17.09.2012 14:40:36 Marek Roszak Edytowano artykuł Obwieszczenie Wójta Gminy Osięciny o zakończeniu postępowania administracyjnego i wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym 17.09.2012 14:37:08 Marek Roszak Dodany nowy artykuł Obwieszczenie Wójta Gminy Osięciny o zakończeniu postępowania administracyjnego i wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym 13.09.2012 14:52:38 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 225/2012 z dnia 10 września 2012 roku 13.09.2012 14:50:30 Magdalena Malec Dodany załącznik do artykułu Zarządzenie Nr 224/2012 z dnia 31 sierpnia 2012 roku 11.09.2012 09:09:39 Magdalena Malec Dodany nowy artykuł Zarządzenie Nr 225/2012 z dnia 10 września 2012 roku
-
- Informacje ogólne
- Urząd Gminy
- Kierownictwo
- Referaty
- Jednostki podległe
- Oświadczenia majątkowe
- Kontrole
- Struktura Organizacyjna
- Regulamin organizacyjny
- Rolnictwo
- Program Integracji Społecznej
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Ogłoszenia o pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Załatwianie spraw
- Skargi i wnioski
- Rejestry, ewidencje i archiwa
- Sprawozdania Wójta
- Ochrona Środowiska - 1. Decyzje środowiskowe
- 2. Projekt Programu Ochrony Środowiska z Planem Gospodarki Odpadami dla Gminy Osięciny.
- Zatwierdzony POŚiGO 2010 oraz zatwierdzony Program Ochrony Środowiska 2014
- Projekt aktualizacji Programu Ochrony Środowiska Gminy Osięciny na lata 2013-2016 z perspektywą na lata 2017-2020
- Rejestr działalności regulowanej
- Program Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest z terenu Gminy Osięciny
- Obwieszczenia
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Osięciny
- Odpady komunalne
- Uchwały - utrzymanie czystości i porządku w gminach
- rejestr wydanych zezwoleń na podst.art6b ustawy o utrzmaniu czystości i porządku w gminach
- INFORMACJA na podst. art. 89d ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn.zm.)
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Pozwolenia wodnoprawne
- Rada Gminy
- Wybory
- Wybory Prezydenta RP - 12 lipiec 2020
- WYBORY PREZYDENTA RP - 28 czerwiec 2020
- WYBORY PREZYDENTA RP - 10 maj 2020
- WYBORY DO SEJMU RP I DO SENATU RP 13.10.2019R.
- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO - 26 maja 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Ponowne wybory do Rady Gminy Osięciny w okręgach wyborczych Nr 4 i Nr 5
- Wybory Prezydenta RP 2015
- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO- 25 maja 2014 roku
- WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
- Wybory uzupełniające 5 lipca 2015
- WYBORY DO SEJMU RP I DO SENATU RP 25 października 2015 roku
- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 6 WRZEŚNIA 2015 ROKU
- INFORMACJA PRASOWA
- Prawo lokalne
- Zamówienia publiczne
- Wzory dokumentów
- Finanse
- Publiczne dostępny wykaz danych
- Redakcja
- Publicznie dostępny wykaz danych lata 2006 - 2008
- Gminna Biblioteka Publiczna w Osięcinach
- RODO
- Transmisja obrad Sesji Rady Gminy Osięciny
- Raport o stanie gminy Osięciny
- PSR 2020