-
Artykuł archiwalny
2009-02-27 12:57:26
Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych, położonych na terenie gminy Osięciny pojedyńczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowej emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi o łącznej długości 1,800 km.(Bodzanówek-Zielińsk; Bilno-Pocierzyn)
Przetarg nieograniczony
Ogłoszenie w załączeniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: Gmina Osięciny
Adres pocztowy: ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14
Miejscowość: Osięciny
Kod pocztowy: 88-220
Województwo: kujawsko-pomorskie
Tel.: (0-54) 2650030; Faks: (0-54) 2650185
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I.2) Rodzaj zamawiającego :Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych, położonych na terenie gminy Osięciny pojedyńczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowej emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi
o łącznej długości 1,800 km.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Zamówienie dotyczy przebudowy dwóch odcinków dróg gminnych, położonych na terenie gminy Osięciny pojedyńczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowej emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi o łącznej długości 1,800 km.
Na przedmiot zamówienia składa się:
- przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek - Zielińsk na odcinku o dł. 0,800 km
- przebudowa drogi gminnej nr 180202 C Bilno – Pocierzyn na odcinku o dł. 1,000 km
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek-Zielińsk od km 2+480 do km 3+280 ma polegać na wykonaniu pojedyńczego, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi 2/5 istniejącej, odpowiednio przygotowanej, istniejącej nawierzchni bitumicznej. Przygotowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej polegać będzie na wyremontowaniu emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi lokalnych wybojów i spękań oraz mechanicznym oczyszczeniu całej powierzchni. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchniowo utrwalonej na całej długości przebudowywanego odcinka będzie miała szerokość 4,50 m. Uzupełnieniem robót będzie mechaniczne ścięcie i uporządkowanie obustronnych poboczy gruntowych drogi.
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180202 C Bilno-Pocierzyn od km 0+000 do km 1+000 ma polegać na wykonaniu pojedyńczego, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi 2/5 istniejącej, odpowiednio przygotowanej, istniejącej nawierchni bitumicznej. Przygotowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej polegać będzie na wyremontowaniu emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi lokalnych wybojów, kolein i spękań oraz mechanicznym oczyszczeniu całej powierzchni. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchniowo utrwalonej na całej długości przebudowywanego odcinka będzie miała szerokość 3,50 m. Uzupełnieniem robót będzie mechaniczne ścięcie i uporządkowanie obustronnych poboczy gruntowych drogi. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do siwz.
Zamówienie poniżej 5150 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45.23.31.20-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):nieII.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
data rozpoczęcia: (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 31/07/2009 (dd/mm/rr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.700,00 zł
(słownie: Jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
-
-
pieniądzu;
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-
gwarancjach bankowych;
-
gwarancjach ubezpieczeniowych;
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm)
-
2) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Osięciny KDBS O/Osięciny 72 9550 0003 2002 0000 0101 0002
z dopiskiem na blankiecie przelewu „ wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – „Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych Bodzanówek-Zielińsk, Bilno-Pocierzyn”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 23.03.2009r. do godz. 9:00.
5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2) Warunki Udziału
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
5) akceptują warunki określone w SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
a) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania określone
w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi
zmianami) stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych (minimum dwóch), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ;
e) informacje na temat przeciętnej liczby zarudnionych pracowników lub liczebości personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres działalności jest krótszy – w tym okresie, według
załącznika nr 5 niniejszej SIWZ;
f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ;
g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy,
posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą
do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa;
i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie
dysponował wykonawca – według załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ.
j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt i), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia,
którymi będzie dysponował;
k) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
l) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
m) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
n) dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT : najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy): http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, pokój nr 5
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):
Data: 23/03/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00
Miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14 /sekretariat- pokój nr 19, II piętro/
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w dniu 27.02.2009 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr ogłoszenia 43325-2009.
Informacje o artykule
Autor: Monika Fabisiak Zredagował(a): Monika Fabisiak Data powstania: 27.02.2009 12:57 Data ostatniej modyfikacji: 27.02.2009 14:20 Liczba wyświetleń: 456 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych, położonych na terenie gminy Osięciny pojedyńczym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowej emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi o łącznej długości 1,800 km.(Bodzanówek-Zielińsk; Bilno-Pocierzyn) 27.02.2009 13:00 Monika Fabisiak 2 Przetarg nieograniczony 27.02.2009 12:57 Monika Fabisiak -
-
- Informacje ogólne
- Urząd Gminy
- Kierownictwo
- Referaty
- Jednostki podległe
- Oświadczenia majątkowe
- Kontrole
- Struktura Organizacyjna
- Regulamin organizacyjny
- Rolnictwo
- Program Integracji Społecznej
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Ogłoszenia o pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Załatwianie spraw
- Skargi i wnioski
- Rejestry, ewidencje i archiwa
- Sprawozdania Wójta
- Ochrona Środowiska - 1. Decyzje środowiskowe
- 2. Projekt Programu Ochrony Środowiska z Planem Gospodarki Odpadami dla Gminy Osięciny.
- Zatwierdzony POŚiGO 2010 oraz zatwierdzony Program Ochrony Środowiska 2014
- Projekt aktualizacji Programu Ochrony Środowiska Gminy Osięciny na lata 2013-2016 z perspektywą na lata 2017-2020
- Rejestr działalności regulowanej
- Program Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest z terenu Gminy Osięciny
- Obwieszczenia
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Osięciny
- Odpady komunalne
- Uchwały - utrzymanie czystości i porządku w gminach
- rejestr wydanych zezwoleń na podst.art6b ustawy o utrzmaniu czystości i porządku w gminach
- INFORMACJA na podst. art. 89d ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn.zm.)
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Pozwolenia wodnoprawne
- Rada Gminy
- Wybory
- Wybory Prezydenta RP - 12 lipiec 2020
- WYBORY PREZYDENTA RP - 28 czerwiec 2020
- WYBORY PREZYDENTA RP - 10 maj 2020
- WYBORY DO SEJMU RP I DO SENATU RP 13.10.2019R.
- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO - 26 maja 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Ponowne wybory do Rady Gminy Osięciny w okręgach wyborczych Nr 4 i Nr 5
- Wybory Prezydenta RP 2015
- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO- 25 maja 2014 roku
- WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
- Wybory uzupełniające 5 lipca 2015
- WYBORY DO SEJMU RP I DO SENATU RP 25 października 2015 roku
- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 6 WRZEŚNIA 2015 ROKU
- INFORMACJA PRASOWA
- Prawo lokalne
- Zamówienia publiczne
- Wzory dokumentów
- Finanse
- Publiczne dostępny wykaz danych
- Redakcja
- Publicznie dostępny wykaz danych lata 2006 - 2008
- Gminna Biblioteka Publiczna w Osięcinach
- RODO
- Transmisja obrad Sesji Rady Gminy Osięciny
- Raport o stanie gminy Osięciny
- PSR 2020